A NorDent fogászati központ szolgáltatásaira vonatkozó garancia

A rendelőnk által elkészített fogorvosi munkákra, a beépített fogászati anyagokra garanciát vállalunk. A garancia akkor érvényes, ha a páciens betartja a NorDent fogorvosaitól kapott javaslatokat és utasításokat. Abban az esetben, ha anyagról van szó, a gyártó által biztosított garancia lép érvénybe.

A NorDent munkáira a következő garanciák érvényesek:

  • Tömések – 1 év
  • Fémkerámia koronák és hidak – 1 év
  • Monolit cirkon kerámia koronák és hidak – 3 év
  • Protézisek (kivehető fogpótlások) – 1 év

A garancia csak abban az esetben érvényes, ha:

  • A reklamáció a probléma bekövetkeztétől számítva 14 napon belül jelentve van rednelőnknek;
  • A páciens rendszeresen jár ellenőrzésekre a NorDentbe (3-6 havonta, az orvos ajánlata szerint);
  • A páciens betartja a szájhigiéniával kapcsolatban kapott tanácsokat / utasításokat;
  • A páciens tisztázta minden pénzügyi tartozását a NorDent felé az elvégzett szolgáltatásokkal kapcsolatban;
  • A reklamációt a NorDentben nyújtja be, más rendelőkben történő beavatkozás nélkül.

A garancia NEM fedezi:

  • Az utazási költségeket, szálláshelyi, illetve tartózkodási költségeket, melyek a reklamáció érvényesítése érdekében jelentkeznek.
  • A reklamáció érvénysítésének ideje alatt kimaradt / nem megvalósított személyi bevételeket, fizetéseket stb.

A garancia érvénytelennek minősül ha:

  • A páciens nem jelenik meg a fogorvosa által kért időszakos ellenőrzéseken;
  • A páciens nem tartja magát a fogorvosa által adott száj higiéniai tanácsokhoz;
  • Ha a páciensnek olyan betegsége van, amely kihatással van a fogak, az íny és az állkapocs csontok állapotára;
  • Ha a károsodás sportolásból kifolyólag, illetve esés vagy harmadik személy által okozva történik;
  • A protetikai munka sérülése nem megfelelő használat vagy az adott utasítások nem betartása miatt történik (törés esés következtében, kemény tárgyakra való harapás, stb.);
  • Ha implantáció, illetve implant protetika esetén a páciens nem jelenik meg a szükséges ellenőrzéseken ( minden 3. hónapban az első évben az implantáció után, majd a későbbiekben minden 6. hónapban az elkövetkező 5 évben);
  • Ha a reklamáció érvényesítése előtt más fogorvosi rendelőben történik beavatkozás a NorDenten kívül;
  • Amennyiben a páciens túlzott dohány élvező és / vagy kábitószereket használ;
  • Fogcsikorgatásból (bruxizmus) eredő károsodás;
  • A NorDent rendelő iránti fizetési kötelezettségeinek nem tett eleget.

A NorDent rendelő nem ad garanciát:

  • Gyökérkezelésekre (ednodoncia) – A gyökérkezelés nagy mértékű sikertelenségi kockázattal jár. Az anatómiai különbségek és az ebből következő magas rizikó faktor miatt, még a a legkorszerűbb eszközök használata ellenére sem tudunk hosszú garanciát vállalni.
  • Fogfehérítésre – Amennyiben a páciens életmódja befolyásolja a fogak színét (dohányzás, olyan ételek, italok fogyasztása, amelyek szinezőanyagokat tartalmaznak, egyes gyógyszerek stb.) a fogak idővel újból el fognak szineződni;
  • „Klipszekre”, fogvédő sinekre, ideiglenes koronákra és ideiglenes protézisekre.
  • Cirkonkerámia kornákra és hidakra.

Nem fogadunk el utólagos reklamációt a pácienstől a fogak színével kapcsolatban ( A páciens a protetikai munkálatok során lehetőséget kap arra, hogy saját maga válassza ki a beépítendő / felhelyezendő fogak színét. Ennek megfelelően a NorDent nem vállal felelősséget a páciens döntéséért.)

MEGJEGYZÉS: Olyan esetekben, ha a protetikai munka / koronák olyan implantátumokra lesznek felhelyezve, amelyek NEM a NorDentben, hanem más rendelőben lettek beültetve, a NorDent nem vonható felelősségre a fogmű egészére vonatkozóan sem.

Ez a weboldal sütiket használ az Ön élményének javítása érdekében. A felhasznált sütik kizárólag a weboldal zavartalan működését szolgálják.